Uppdatering

Hejsan har typ nyss kommit hem från skolan och som ni märkde så har Simone skrivit idag:D Men nu ska ni få lite mer information om mig med och inte bara Simone! :P


Namn: Fanny
Smeknamn: Foffa
Ålder: 12
Bor:Haninge ( Jordbro )
Skola: kvarnbäcksskola ( ska börja i Rudan )
Familj: Mamma Pappa och 2 syrror
Sport:Gymnastik
Intressen: Gymnastik, kompisar, shoppa, sola, bada, hoppa studdsmatta :D

Jaa det var typ dom svaren som Simone skrev! :)
Men nu ska jag plugga för att vi ska ha NO prov på Fredag och har typ inte börjat plugga nånting!

( Kanske lägger ut bilder sen om jag hinner )
Kram Foffa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg, kolla gärna in mig också :)

2011-06-04 @ 11:40:24
URL: http://solemjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0