Tjoo

Tjoo!!!!
Jag heter Simone . Eller ja det kanske vissa vet för Fanny kanske har pratat om mig :)
Men aja ee jag kommer bara blogga när jag känner för det för att jag har massor med träningar hela tiden och så för vi ska snart tävla.

Men ja här kommer lite om mig:

Namn: Simone
Smeknamn: Skorpan
Ålder: 12
Bor: Haninge ( Handen)
Skola: Kvarnbäcksskolan . Ska börja i Söderbymalm sen :)
Familj: Mamma=Marre,låtsas pappa=Erik,brorsa=Antonio och 3 låtsas syrror=Malin,Sandra och Natalie.
Annan familj: Pappa=Alfredo, Låtsas mamma=Tanja, Låtsas syrra=Kim.
Sport: Cheerleading.
Intresse: Cheerleading, kompisar, shoppa och såklart att fotta :D



Jag :D

Det var lite om mig och om ni undrar nåt är det bara att fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0