Tjenis .....

Haha hejsan svejsan sa loppan och hoppa :P bara kom på något!
Haha jaa som ni märker är jag på bra humör idag? 
 
- Varför?

- Joo för att jag bara e lycklig och har så mycket energi!


Men idag ska Simone åka till Finland, och då kmr hon hem på Söndag/måndag:P

Och då kmr det bara att vara jag som bloggar under helgen elr om hon bloggar därifrån vi får se!

Men idag ska jag och familjen kolla på Lindas ( min systers ) dansuppvisning med skolan :D
Dom e grymma asså måste bli lika bra som dom minst när jag blir stor! ;)


Men imorgon ska vi ha NO prov :( :P Men asså det är om kroppen och då har vi fem ämnen: Skelettet, Musklerna, Blodomloppet, Centrala Nervsystemet och Matsmältning!

Ganska svåra saker men asså vissa e lätta vissa svåra! :P Men jaa sen har vi eng... förhör också som varje vecka! :P Men nu ska jag ta och göra Eng.... sen ska jag dusha, middag sen åka! :D


Hur har eran dag varit och hur ser restan utav den ut??


( Kanske hinner med ett till inlägg idag )

Kram Foffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0