Inte min dag...

Det måste verkligen vara ett otursnummer för mig idag? :P Asså ingenting har vart bra idag i skolan min klasskompis ljög om att jag hade sagt " Ja " när han frågade chans på mig!  Men vrf skulle jag svara ja till han det är liksom bara min kompis inget mer!

Jag trodde faktiskt inte det om dig! :P

Men okej nånting bra!

Jag har typ bara 8 dagar kvar i skolan!
Haha sen har jag skolavslutning! :D så himla skönt!

Men först den 9.e Juni har vi Utsparken
Det har alla som gåt ut kvarnbäck!
Man får middag lärarana serverar än och sen får man en kick där bak som ett lycka till liksom! :D
Men nu ska jag äta mellis sen kasnek jag ska ta lite glass och sätta mig i solen men annars så kanske jag bloggar lite mer! ;)

Kram Foffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0