Tjenixen!

Godmorgon godmorgon! :D

ledsen att jag inte bloggat men har haft fullt med annat! ;)
Men idag ska jag hjälpa mamma att plantera Blommor och sen kanske jag sak bada!
Men jaaa asså hur kan man bli så brun på 2 dagar jag har liksom  blivit skitbrun! :P
Men jaa jag har ju badat med min granne och sen typ solade vi resten nej men igår så tror jag att vi sammantlagt solade och badade i kanske 5h! :D
Haha det var jätte skönt och sen tog vi ett kvällsdopp också! :D



Varför inte Simone skriver är för att hon är i Malmlö och tävlar RM idag med Blizzards (hennes lag) :D
Och jag önskar dom så mycket lycka till som det bara går men nu ska jag börja göra mi gi ordning kanske skriver mer sen! :D


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0