Sorry

Ledsen för den hemska uppdateringen! :(

Men idag ska vi åka till långgarn ( min lärares landställe )  :D
Ska bli skitkul Haha meen det här kommer bara bli ett litet kort o snabbt inlägg för att vi börjar vanlig tid alltså 08.20! tidigt men som vanligt! :P

På tisdag den 14 Juni så har vi skolavslutning! :D
Äntligen hahahaha


Men nu måste jag fixa resten kom på att jag måste packa lite extra kläder för att jag har typ nyss varit sjuk gick hem från skolan igår men jag var tvungen att vila för på kvällen hade vi utsparken  asså dom kickade ut oss i baken :P

Men vad ska ni göra idag??


Kram Foffa

Kommentarer
Postat av: Carro<3

Jag är ledig!!<3 haha

2011-06-10 @ 09:44:34
URL: http://sotastejagcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0